#1 2008-03-02 22:14:18

Matix

Ojciec Dyrektor

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1001
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0

Własne Pomysły

W tym "forum" możesz załozyć temat z nowym pomysłem na:
-klan
(kekkei genkai, nazwa klanu, klanowe jutsu)
-organizacje
(coś jak akatsuki czy hebi)
-jutsu
(TAK! nie przewidziałeś się możesz stworzyć własne jutsu, które będziesz mógł używać tylko ty i ew. twój uczeń, oczywiście w granicach normy!)

Podanie:

Na klan:

Kod:

Nazwa klanu:
Kekkei Genkai:
Godło Klanu:
Jutsu w którym specjalizuje się klan: <max 10>

Organizacje:

Kod:

Nazwa organizacji:
Czym się zajmuje:
Jakaś pelerynka dla odróżnienia: <Niekoniecznie pelerynka może być np. kapelusz>

Jutsu:

Kod:

Intaknacja Jutsu:
Sprit Jutsu:
Ile jutsu bierze chakry:
Opis jutsu:

Wymagania są takie:
Wszystko musi dobrze objaśnione, najlepiej jakby były odrazu sprity jutsu i jakieś pelerynki odrużniające organizacje, czym organizacja się zajmuje, w jakiej wiosce występuje klan, ile chakry bierze jutsu itp.

Myślę, że to wszystko.


http://img253.imageshack.us/img253/3617/sasukesygacopykm8.png
Moj kolorek.

Offline

 

#2 2008-03-06 18:45:53

Gargoin

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 88
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0

Re: Własne Pomysły

Intaknacja Jutsu: zasłona cienia
Sprit Jutsu: trzeba? dodam parę "chmurek obrony" i bedzie
Ile jutsu bierze chakry: 220
Opis jutsu: znikam w zasłonie dymnej, po czym pojawiam się za przeciwnikiem


http://img181.imageshack.us/img181/5499/zetsudlagargacopyku7.png
http://img233.imageshack.us/img233/7738/bhfhg1.png
Kolor Garga.

Offline

 

#3 2008-03-06 18:49:36

Matix

Ojciec Dyrektor

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1001
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0

Re: Własne Pomysły

@up
ok moze byc tylko troche malo chakry ja dalbym z 200...


http://img253.imageshack.us/img253/3617/sasukesygacopykm8.png
Moj kolorek.

Offline

 

#4 2008-03-06 22:01:23

Pisay

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 669
Punktów :   
Wygrane: 2
Przegrane: 0
Remisy: 1

Re: Własne Pomysły

Intaknacja Jutsu: Oromaru no jutsu
Sprit Jutsu: http://img181.imageshack.us/img181/6182/a1aem8.png
Ile jutsu bierze chakry: 400
Opis jutsu: Wokół użytkownika tego jutsu pojawia się zielona aura, o objętości 10 metrów. Gdy przeciwnik znajdzie się w aurze, bądź będzie blisko niej, zostaję oszołomiony na jakiś czas[1 ture]. Jedynie ulepszone kai potrafi rozproszyć działanie tej techniki.

Spoko może być


http://img292.imageshack.us/img292/1699/a1a1a1a1a1ck2.png

Offline

 

#5 2008-03-07 09:50:15

Szael

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-07
Posty: 666
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 2

Re: Własne Pomysły

Nazwa klanu: Mokibi
Kekkei Genkai:
-Chakra typu fuuton
-Fuuton! whirlwind no jutsu!:
Zużywa pół chakry i u niedoświadczonych użytkowników(do Jounina) wywołuje ból w ręce którą się używa tego jutsu. Efekt whirlwind no jutsu zależy od ilości chakry: Jeśli masz jej dużo, to technika jest potężniejsza. Jak Jounin używa tej techniki może zadać "dodatkowe obrażenia". Działa to tak, że jak doda się chakry zwiększają się obrażenia, które zależą od tego ile jej dodasz.
A tu jak wygląda:
http://img167.imageshack.us/img167/9420/jk2ei1.png
Godło Klanu:
http://img107.imageshack.us/img107/1188/jk2sc4.png (Wiem, że słabe, ale mi się podoba xD)
Jutsu w którym specjalizuje się klan:
-Fuuton, Tatsumaki no jutsu(Jest to jutsu wysyłające w przeciwnika tornado. Zużycie chakry: 100-150 małe tornado, 150-200 średnie tornado, 300-400 wielkie tornado, 400-500 gigantyczne tornado)
-Fuuton, Daitoppa(W lesie śmierci[egzamin nachuunina] Orochimaru użył tej techniki. Technika ta tworzy wielką kule powietrza, która zamienia się w tornado, które pędzi w stronę wroga. Zużycie chakry takie same jak przy Fuuton, Tatsumaki no jutsu[up])
-Katon, Goukakyuu no jutsu(czasem do tej techniki dodaje się jutsu wiatru(jakiekolwiek) które potęguje działanie kuli ognia)
-Katon, Housenka no jutsu
-Kamaitachi no jutsu(Potrzebny wachlarz! słaby podmuch wiatru, zużycie chakry:90-150)

[Matix] Niech bedzie ;>

Ostatnio edytowany przez Szael (2008-03-09 11:00:15)


http://img177.imageshack.us/img177/4381/jk3cb0.png
                          The legend of wind - 6%| wstrzymane
                                 The Troll story- 25% ;]

Offline

 

#6 2008-03-07 12:14:05

Pisay

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 669
Punktów :   
Wygrane: 2
Przegrane: 0
Remisy: 1

Re: Własne Pomysły

Nazwa klanu: Tobishi
Kekkei Genkai: http://img292.imageshack.us/img292/9823/1a1a1kopiafx7.png
Opis Kekkei Genkai: Użytkownik mentalnie kontroluje swoją katane. Jest w stanie walczyć nią, nawet nie trzymając jej w ręce. Dzięki temu Kekkei, katana użytkownika jest niezniszczalna.
Godło Klanu: http://img292.imageshack.us/img292/3429/gekkeidr2.png
Jutsu w którym specjalizuje się klan:
1. Fuum no jutsu
Wygląd: http://img442.imageshack.us/img442/8304/tech1qi1.png
Opis: Magiczny pocisk, który po zderzeniu z przeciwnikiem zabiera mu 25% chakry.
Chakra: 100
2. Defrenn no jutsu
Wygląd: http://img186.imageshack.us/img186/5323/tech2og1.png
Opis: Ów osłona broni przed każdym ninjutsu i genjutsu. Jeśli jednak atak okaże się zbyt potężny[-100/-150 hp], katana zamienia się w proch a osłona znika. Jedynie atak tai, jest w stanie rozposzyć to jutsu[zniknie].
Chakra: 400
3. Rouiyy no jutsu
Wygląd: http://img149.imageshack.us/img149/7697/tech3uc3.png
Opis: Katana wysyła impuls w przeciwnika, wyszukując i przypominając mu najgorsze rzeczy, jakie przeżył. Przeciwnik ma 20% szans, że nie straci kolejki, bo po prostu jest zatwardniały.
Chakra: 50
4. Slisso no jutsu
Wygląd: http://img205.imageshack.us/img205/4565/tech4dw6.png
Opis: 4 katany pojawiają się z nikąd, a następnie wszystkie lecą w przeciwnika. Po jednym ataku, znikają.
Chakra: 100


http://img292.imageshack.us/img292/1699/a1a1a1a1a1ck2.png

Offline

 

#7 2008-03-07 12:16:33

Matix

Ojciec Dyrektor

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1001
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0

Re: Własne Pomysły

@up
Klan przyjety ;D


http://img253.imageshack.us/img253/3617/sasukesygacopykm8.png
Moj kolorek.

Offline

 

#8 2008-04-04 14:16:42

Szael

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-07
Posty: 666
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 2

Re: Własne Pomysły

Proponuję, żeby każdy kage miał taki strój:
http://img207.imageshack.us/img207/5880/jk2cx5.png
Dałem też jako przykład Hokage.
(OUTY TYLKO DLA KAGE(chyba, że pomysł się nie przyjmie))


http://img177.imageshack.us/img177/4381/jk3cb0.png
                          The legend of wind - 6%| wstrzymane
                                 The Troll story- 25% ;]

Offline

 

#9 2008-04-04 17:53:09

Xantinus

Bayakugeen!!11

6161727
Zarejestrowany: 2008-03-21
Posty: 64
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0

Re: Własne Pomysły

Potrzebuję zaakceptowania klanowych jutsu, ew. wprowadzenia doń poprawek itp.
Pozdrawiam.



Opis Kekkei: Byakugan - technika Doujutsu (czyli technika 'oczna'). Dzięki takim oczom użytkownik potrafi wiele rzeczy, m.in:
- widzieć na odległość ok. 10km, przez drzewa, skały oraz ciała,
- stojąc w 1 miejscu potrafi obejrzeć się o 359 stopni,
- potrafi rozpoznać technikę, i skopiować ją
- potrafi widzieć otworki z ulotem chakry; dzięki tej umiejętności oraz technikom klanowym potrafi owe otworki zablokować, dzięki czemu przeciwnik nie może w danym miejscu kontrolować chakry.

Jutsu w którym specjalizuje się klan:

Wszystkie niżej wymienione jutsu nie mogą zostać wykonane, jęśli Baykugan nie jest aktywowany.Jednak można je razem z Baykuganem aktywować, dodając przed nazwą jutsu Baykugan no(np.Baykugan no Hakkeshou Kaiten)

Jyuken - jest to niby zwykła walka wręcz czyli Taijutsu. Dzięki Byakuganowi użytkownik z tą techniką potrafi dostrzec otworki chakry i precyzyjnie w nie uderzyć. Po prostu jest to dodatek do efektywności Byakugana.

Hakkeshou: Kaiten - jest to taka niby tarcza z chakry, wywołana przez wir. Jest to tzw. obrona 'absolutna' (Nie mam jeszcze pomysłu jak to pokazać). Koszt 10 czakry na turę.

Hakke Rokujuuyonshou - taijutsu opanowane chyba przez większość klanu Hyuuga, a zarazem jedna z ich najpotężniejszych broni. Na danym terenie (takim jakby okręgu) w którym znajduje się przeciwnik, użytkownik atakuje parzyście zaczynając od dwóch uderzeń, mnożąc każde kolejne przez dwa, aż do sześćdziesięciu czterech, technika Jyuken z pomocą Byakugana. Rzadko przeciwnik przeżywa ten atak. Istnieje także ulepszona wersja tego ataku, która dochodzi aż do stu dwudziestu ośmiu uderzeń. Nazywa się Hakke Hyakunijuuhachishou.(W przyszłościzrobię screena, teraz jeszcze nie potrafie tego zrobić. Pomoc się przyda.)Koszt- w zależności jak pełne jest wykonanie.Pełne wykonanie zabiera więcej niż 100 czakry. Jeśli się ma ponad 200 czakry, zabiera połowę czakry.

Hakke Kuushou
Shinobi kumuluje w dłoni duże ilości chakry, po czym markując cios wyrzuca ją za pomocą swoich meridianów z niewyobrażalną siłą.
Chakra: 100

Baykugan Chakra no jutsu
Technika która, dzięki pomocy Baykugana, pozwala zwiększyć przepływ czakry w ciele. Działa to tak, że członek klanu Hyuuga, rozrzuca wokół siebie w specjalny sposób shurikeny, połączone czakrą.Tworzą one wokół niego pierśćień który wiruje, coraz szybciej i szybciej, aż w końcu znika (shurikeny też znikają). Tak naprawdę wszelkie części łańcucha zamieniają się w piasek, ale to już szczegół. Shurikeny w Pierścieniu połączone są 2 nitkami czakry(czerwoną i niebieską, ze względu na kiepską grafikę, nie widać tego, ale jak zbliżysz na 600%, to zobaczysz.), wypuszczonymi przez wykonującego jutsu.Ilość shurikenów ma się równać kolejnym potęgom liczby 2, począwszy od 4. Przez każdy shuriken przepływa 16 czakry. Każdy z shurikenów podwaja tą ilość czakry, kosztem swojego istnienia (zamieniają się później w piasek). Czyli, ilość czakry potrzebna do wykonania tego jutsu, jest zależna od ilości shurikenów w pierścieniu. Najniższa ilość czakry potrzebna do wykonania jutsu wynosi 64 czakry (16 czakry -4 shurikeny), i przy jego pomocy można uzyskać 128 czakry (+ ta czakra która została wykorzystana przy jutsu, która wraca do użytkownika).Podsumowując, masz 80 czakry, wykonujesz jutsu z 4 shurikenami, i już masz 80 czakry+128 czakry=208 czakry. Jest to także dobra obrona na jeden ruch, gdyż gdy pierścień wiruje, nie można się zbliżyć do wykonującego jutsu.Jednak przy wykonywaniu tego jutsu więcej niż 3 razy, pierścień już nie broni przed atakami. Co więcej, jest 50% szans że się wymknie spod kontroli, oraz 25% szans że się wymknie, i porani wykonawcę.
Obrazowo to wygląda tak:
http://img521.imageshack.us/img521/7396/technikisojuszubaykuugejf7.png


Moich wrogów czeka tylko jedno...
śmierć !!!
http://img101.imageshack.us/img101/9430/30699641ha6ew8.png
No, chyba że będą silniejsi xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkartki na urodziny