1.Suiton, Diyru no jutsu
(sorka że takie do dupy efekty, ale niehcicało mi się bawić w photoshopie:P)
Działanie: Jutsu polega na tym, że używając wody (jeśli nie ma jej w pobliżu- można wytworzyć "samo z siebie" ale kosztuje to dwa razy więcej chakry) tworzymy lód pod ziemią (możliwe tylko do wykonania na ziemi- inaczej woda nie wsiąknie), ktory biegnie do przeciwnika, (zostawia wyraźne ślady po drodze) i go schwytuje. Nie zadaje to żadnych obrażeń, ale używając chakry możemy zatrzymać przeciwnia w pułapce. Oczywiście uniki są możliwe, a aktywacja demona powinna rozsadzić pułapkę. Jednak w środku, przeciwnik jest całkowicie unieruchomiony - nie może składać rąk w pieczęć, ponieważ wszystko jest oplecione.
Chakra: Za użycie - 40 chakry (80 jeśli w pobliżu nie ma wody), a gdy trafimy, "trzymanie" kosztuje 10 chakry na turę (przykład: gdy użyjemy 40 chakry, to wtedy przeciwnik będzie unieruchomiony na jedną turę, a więc poprostu traci kolejkę. możemy np. unieruchomić go na 3 tury (70 chakry[jeśli jest w pobliżu woda), nabrać rozpędu, przygotować np. chidori i walnąć biedaka.
Jutsu może używać:
-Kraj wody
-Mój klan (Ryuuken)
narazie tylko jedno, ale skomentujcie
Ostatnio edytowany przez Virusmaxi (2008-04-14 20:10:16)
Offline
Według mnie to jutsu jest jednym z najlepiej zrobionych, tylko mam jedno pytanie: Jeśli nie ma wody, to podtrzymanie jutsu kosztuje ciągle 10 chakry, czy już 20?
Offline
Legendarny Sannin
Według mnie jest to za drogie ;/ chociaż i tak dobre ;p (w sumie jutsu jest rly CooL ale jakieś takie drogie mi się wydaje)
Offline
Szael napisał:
Według mnie to jutsu jest jednym z najlepiej zrobionych, tylko mam jedno pytanie: Jeśli nie ma wody, to podtrzymanie jutsu kosztuje ciągle 10 chakry, czy już 20?
Nadal 10, ponieważ podwojone są koszty WYTWORZENIA a samo podtrzymanie nadal 10 kosztuje
Offline
aha ;p
Zatwierdzam
@Torog
Dobre jutsu powinny być droższe, zresztą potem i tak będą śmiesznie tanie koszta chakry xD
Offline