#1 2008-04-07 17:50:27

Virusmaxi

Uczeń Akademi

Zarejestrowany: 2008-04-01
Posty: 39
Punktów :   
Wygrane: 1
Przegrane: 1
Remisy: 0

Klan Ryuuken

Nazwa klanu: Ryuuken
Kekkei Genkai: Członek klanu potrafi przywołać jednego klona, który można powiedzieć, powtarza ruchy użytkownika, i zlewa się z użytkownikiem. Chodzi o to, że np. każdy cios, zostanie powtórzony po około połowie sekundy, np. ktoś dostanie od kogoś który posiada tego klona, to za pół sekundy oberwie tak samo jeszcze raz (Może się przed tym obronić). Ta sztuka nie wymaga żadnych inkantacji i zużywa 40 chakry na turę.
Godło: http://img338.imageshack.us/img338/1544/godosg8.png
Jutsu w którym specjalizuje się klan:
1.Bashyuu no Jutsu
Wygląd: http://img509.imageshack.us/img509/9496/bashyuunojutsumv9.png
Opis: Użytkownik przekazuje całą swoją chakrę do ręki, a potem wykonuje przepotężne uderzenie, którego obrażenia zależą od ilości chakry użytkownika (5 chakry= 1 do obrażeń np. gdy mamy 100 chakry uderzymy o 20 więcej)i ilości siły (1 siły=10 do obrażeń). Można zrobić unik przed tym jutsu, tutaj MG powinien zobaczyć na zręczności obydwu, i zdecydować czy trafił czy nie. Obrona przed tym atakiem jest możliwa tylko wtedy, gdy wytworzymy tarczę z większej ilości chakry niż mocy uderzenia (Jeśli użytkownik ma szansę zadaż np. 130 obrażeń, to przeciwnik musi stworzyć tarczę z 130 chakry). Po użyciu tego Jutsu Użytkownik do końca walki nie może używać ramienia z którego atakował oraz zazwyczaj jest tak zmęczony, że pada na ziemię. Ten atak to jedne wielkie ryzyko.
Chakra: Calutka.
2.Finsuu no Jutsu
Wygląd: http://img509.imageshack.us/img509/6536/finsuunojutsumr0.png
Opis: Użytkownik używając wybranej ilości chakry (10 chakry=1 do obrażeń) posyła w stronę wroga kulę z chakry, która uderza go i odpycha(jak mocno zależy od tego ile chakry zużyliśmy) i do tego niewiadomo czemu kulka zawsze skręca po trafieniu. Leci dość szybko.
Chakra: Do wyboru.
3.Shisuu no Jutsu
Wygląd: http://img185.imageshack.us/img185/4229/shisuunojutsula7.png
Opis: Wokół użytkownika bardoz szybko latają malusieńkie kulki z chakry, które poważnych obrażeń zadać nie mogą (Właściwie to tylko jak trafi w skroń lub oko..), ale dość dobrze powstrzymuje lecące shurikeny lub kunaie. Tak więc, dobra to osłona pzeciwko shurikenom i kunaiom, ale przeciwnik poprostu zasłania ręką skroń i oko i przeskakuje sobie przez te kulki (jeśli ktoś ma Byakugana to widzi bardzo dobrze te kulki)
Chakra: 1 chakry=2 kuleczki
4.Egisu no Jutsu
Wygląd: http://img185.imageshack.us/img185/5206/egisunojutsuuz7.png
Opis: Najzwykleszy strzał chakrą w wybrane tenketsu przeciwnika. Trafia prawie zawsze (jeśli ma sharingana lub Byakugana to jest spora szansa na unik), i blokuje jedno tenketsu na 2 tury.
Chakra: 50
5.Suiton, Diyru no jutsu
http://img294.imageshack.us/img294/3595/suitondiyrunojutsugq3.png
Działanie: Jutsu polega na tym, że używając wody (jeśli nie ma jej w pobliżu- można wytworzyć "samo z siebie" ale kosztuje to dwa razy więcej chakry) tworzymy lód pod ziemią (możliwe tylko do wykonania na ziemi- inaczej woda nie wsiąknie), ktory biegnie do przeciwnika, (zostawia wyraźne ślady po drodze) i go schwytuje. Nie zadaje to żadnych obrażeń, ale używając chakry możemy zatrzymać przeciwnia w pułapce. Oczywiście uniki są możliwe, a aktywacja demona powinna rozsadzić pułapkę. Jednak w środku, przeciwnik jest całkowicie unieruchomiony - nie może składać rąk w pieczęć, ponieważ wszystko jest oplecione.
Chakra: Za użycie - 40 ch

I jedna uwaga: Do klanu może dołączyć każdy oprócz demonów.

Członkowie:
Jaaaa ^^

Ostatnio edytowany przez Virusmaxi (2008-04-16 18:01:49)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkartki na urodziny