#1 2008-05-02 23:03:47

TorogVelrock

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 144
Punktów :   
Wygrane: Zawalcz
Przegrane: Ktoś
Remisy: Ze mną ;(

Jutsu Klanu Hiden

>> PRAWIE WSZYSTKIE WYSTAWIONE TUTAJ JUTSU SĄ DO POPRAWY <<
>>DO KAŻDEGO ŻYWIOŁU BĘDZIE ODPOWIADAĆ 10 JUTSU SPECJALNYCH<<


>>Made in Chaina town<<




Jutsu Zagadki (Hiden)

Żywioły:

Ogień

1.
Fire Shield
-Wywołuje ogień który pionowo stoi na nie wielkiej poziomej przestrzeni
-Można użyć do roztopienia zamrożonych rzeczy(Np. miecz, nogę), spalić lecące pociski(np. Drewniane kolce czy Kunaie wykonany za pomocą jutsu drewna) lub roztopienie lecących lodowych jutsu.
-Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości (1 kratka)

2.
Flame Bolt
-Wywołuje pojedynczy pocisk ognia (pojedyńczy Hosenka no jutsu)
-Używanie do działań ofensywnych, Lub roztopienia odległych zamrożonych punktów
-Zadaje średnie obrażenia 28
-kosztuje 37 Ch.

3.
Floating flame blade
-Wywołuje pojedynczy pocisk ognia z shurikenem/kunaiem w środku (pojedynczy Housenka no jutsu)
-Używanie do działań ofensywnych polegających na zamaskowaniu ostrzy znajdujących się w środku
-Wymaga zużycie 1 Kunaia/Shurikena
-Zadaje średnie obrażenia 53 (Po zgaśnięciu ognia średnie obrażenia 25+ Dodatkowe obrażenia od nagrzanej broni)
-kosztuje 45 Ch.

4.
Flame Ball
-Wywołuje skoncentrowaną kule ognia
-Używa się w celach ofensywnych lub w celu rozmrożenia zlodowaciałych obszarów
-Po uderzeniu wybucha raniąc wszystko wokół(1 pole w wszystkie strony)
-Zadaje średnie obrażenia 65
-kosztuje 75 Ch.

5.
Burning Step
-Wywołuje Płomienie na podeszwach stup
-Używa się do roztopienia podłoża, nóg bądź do zapalenia podłoża pod stopami
-Po wejściu w ogień obrażenia ustala MG średnie obrażenia 15
-Kosztuje 10 Ch. Na 1 krok

6.
Język ognia
-Wywołuje płomień w kształcie nieregularnej linii w stronę wskazywaną przez rękę
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Bardzo ciężkie do uniknięcia
-Można kierować końcówka płomienia w dowolną stronę
-Średnie obrażenia 55
-Kosztuje 65 Ch. +10 na każdy metr płomienia (1 kratka)

7.
Technika przywołania - żywiołak ognia
-Wywołuje żywy ogień który ma "Ludzko-kształtne" rysy
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Żywiołak Ognia ma cały czas włączone jutsu "płonących kroków"
-Średnio wytrzymały(245 Hp.), szybki i celny
-Obrażenia bardzo rozbieżne (Średnie 40)
-Kosztuje 235 Ch.

8.
Burning Clone
-Wywołuje Klona identycznego do nas
-Wykorzystywany jak chodząca bomba, jedno razowa tarcza, oraz do innych działań ofensywnych
-Klon podczas śmierci wybucha
-Klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu
-! ! ! Klon wybucha również podczas odwołania ! ! !
-Mało odporny (Da się go zniszczyć łatwiej niż KageBunshina)
-Kosztuje 95 Ch.

9.
Burning Crusade
-Wywołuje Wiele płonących klonów
-Wykorzystywane jako ruchome pole minowe, lub do walki z znacznymi (lecz słabymi) siłami wroga
-Każdy klon wybucha podczas śmierci
-Każdy klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu
-Każdy klon jest mało odporny (słabszy od KageBunshin)
-! ! ! Każdy klon wybucha również podczas odwołania ! ! !
-5 klonów kosztuje 435 Ch. ||| 10 klonow kosztuje 785 Ch.

10.
Hot Air
-Drastycznie zwiększa temperaturę powietrza
-Używane do duszenia osłabionych przeciwników
-Działa jedynie na przeciwnikach osłabionych, lub mających trudności z oddychaniem
-Zadaje 15 obrażeń na ture
-Włączenie kosztuje 35 Ch. każda kolejna tura kosztuje 10 Ch.

Woda

1.
Water Shield
-Wywołuje pionową ścianie stworzoną z wody.
-Może służyć do zniszczenia ognistych jutsu, lub zmylenia przeciwnika
-Może być wykonane w dowolnej odległości od użytkownika
-Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości ściany (1 kratka)+5 na każdą ture

2.
Water Change
-Przemienia użytkownika w co tylko zechce
-Polega na przemianie wyglądu użytkownika, której nie można rozproszyć pieczęcią „Kai”
-Kosztuje 25 Ch. +5 na każdą ture
-Aktywuje na co najmniej 3 tury

3.
Water Ball
-Wywołuje skoncentrowaną szybko okręcającą się sferę wody
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych na średni dystans
-Po dotknięciu czegokolwiek kula się rozpryskuje na wszystkie strony
-Ciężkie do uniknięcia z powodu słabej widoczności kuli i dużej prędkości jej lotu
-Średnie obrażenia 39
-Kosztuje 55 Ch. + 5 na każdy metr

4.
Water Element
-Przywołuje żywiołaka Wody
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych
-Słabo widoczny
-Szybki i  Wytrzymały (330 Hp.)
-Obrażenia bardzo rozbieżne
-Kosztuje 285 Ch.

5.
Gejzer
-Wywołuje w danym miejscu gejzer
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych
-! ! ! Bardzo szybkie Jutsu ! ! !
-Średnie obrażenia 85
-Kosztuje 145 Ch.

6.
Water Cage*
-Wywołuje wodną klatke
-Wykorzystuje się do działań defensywnych i ofensywnych polegających na zamknięciu siebie/wroga w małej ciasnej klatce
-Wymagany zbiornik wodny (a przynajmniej ulewny deszcz) w pobliżu
-Można rozproszyć potężnym wybuchem chakry lub jakim kolwiek jutsu ognia
-Wymagana mistrzowskie kształtowanie Chakry i mistrzowska kontrola chakry
-Kosztuje 55 Ch. i 10 Ch. na każdą ture


Ziemia

1.
Stone Shield
-Wyciąga ścianę stworzoną z błota, gliny i innych odłamów skał
- Polega na wyciągnięciu kawałku ziemi z podłoża w celach defensywnych np. zatrzymanie lecących kunai, czy zablokowania lecącego Jutsu Raiton(Błyskawic)
-Ściana musi być blisko twarzy użytkownika, i ściana ma zawsze wielkość 1 kratki
-Kosztuje 35 Ch. +10 na każdą turę

2.
Stone Skin
-Skórę pokrywa kamienna zbroja która chroni użytkownika przed ciosami bronią lub ogniem
-Przez kamienną skórę nie przebije się żaden kunai ani shuriken, także ciężko nagrzać więc obrażenia od ognia są zminimalizowane
-Krępuje ruchy(bardzo)
-Kosztuje 35 Ch. +7 na każdą turę
-Aktywuje na co najmniej 4 Tury

3.
Erath Jump
-jutsu polega na natychmiastowym odepchnięciu obiektu na pewną wysokość
-Możesz odepchnąć sam siebie i wykorzystać jako unik, możesz użyć tego podczas używania Stone Skin dzięki czemu będziesz mógł się szybciej poruszać, a także możesz wypchnąć przeciwnika w nakierowaną przez siebie stronę
-Kosztuje 25Ch. +10 Na każdy metr wyrzucenia

4.
Stone Throw
-Jutsu polega na wyciągnięciu skały z ziemi i wyrzuceniu jej w stronę przeciwnika
-Używane do działań ofensywnych, zmylenia lub ogłuszenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 35 + ogłuszenie na 1 ture
-Koszt 50 Ch.

5.
Tąpnięcie
-Jutsu polega na czymś podobnym do "Uderzenia Tsunade" lacz zamiast skupienia zwykłej chakry trzeba skupić chakre Ziemi
-Używanie do działań ofensywnych, wypłoszenia, lub z rzucenia przeciwnika z wysokości
-Średnie obrażenia 60
-koszt 85 Ch.

6.
Zawalenie
-jutsu polega na zawaleniu ziemu w wybranym miejscu
-używane do działa ofensywnych, zaskoczenia bądź ogłuszenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 30 + 2 ogłuszenie na 2 tury
-Kosztuje 55 Ch.

7.
Stone Golem
-jutsu polega na uformowaniu z skał istotę o kształtach "Humanidalnych"
-jutsu używane do pomocy w walce, jako tarcza, zmyłka bądź klon
-Bardzo powolne, lecz strasznie silne i wytrzymałe (385 Hp.)
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 100)
-Kosztuje 195 Ch.

9.
Stone Clone
-jutsu polega na uformowaniu z skał swojego klona
-jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowej tarczy, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności
-Klony są średnio mobilne (czyt. Wolne), są trochę silniejsze od właściciela, oraz są dużo wytrzymalsze od KageBunshin'a
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40)
-kosztuje 135 Ch.

10.
Skalny legion
-jutsu polega na wywołaniu wielu kamiennych klonów w jednym momencie
-jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowych tarcz, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40)
-5 klonów kosztuje 600 Ch. ||| 10 klonów kosztuje 1110 Ch.


Błyskawica

1.
Blink
-Technika polega na natychmiastowym przeniesieniu się z jednego punktu do drugiego
-Wykorzystywanie do uników
-Długie wykonywanie
-Maksymalna odległości błysku może wynosić 3 metry
-trzeba widzieć miejsce do którego się przenosi
-Kosztuje 10Ch. + 5 na każdy metr

2.
Piorun kulisty
-Polega na skoncentrowaniu chakry w jednej ręce i ciśnięciu kuli w strone przeciwnika
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Maksymalna odległość jest równa 10 mentrom
-Średnie obrażenia 40 + 2 tury paraliżu
-Kosztuje 50 Ch. + 7 na każdy metr

3.
Błyskawica
-Jutsu polega na wykonaniu znaku "Niedźwiedź" i skoncentrowaniu w obu rękach olbrzymie ilości Chakry
-Wykorzystywane jako cios osłabiający
-Maksymalna odległość jest równa 20 metrom
-Minimalna odległość jest równa 3 metrom
-Pocisk leci po prostej lini
-Średnie obrażenia 115 + 2 tury paraliżu
-Kosztuje 155 Ch. + 5 na każdy metr

4.
Elektryzowanie
-jutsu polega na naelektryzowaniu broni miotanej (Kunai, Shuriken lub np. Kula Wody)
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Średnie obrażenia (Obrażenia od trafienia + elektryczność 10 Hp) + paraliż na trafionej części ciała(1 Tura)
-Kosztuje 10 Ch. na jedną rzuconą broń (/użyte jutsu)

5.
Thunder Atack
-Jutsu polega na kontrolowaniu chakry "Raiton" na danej części ciała
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych i defensywnych
-Średnie obrażenia (Obrażenia Tai-Jutsu + elektryczne 10) + Paraliż(2 tury) na dotkniętej części ciała
-Kosztuje 35 Ch. + 5 na każdą ture

6.
-Jutsu polega na wywołaniu dużej ilości Chakry w dłoni i uderzeniu nią w przeciwnika
-Wykorzystuje się jako kończące uderzenie, oraz do innych działań ofensywnych
-Średnie obrażęnia 85 + paraliż na 1 ture
-Kosztuje 135 Ch. + 7 podtrzymanie na każdą ture

7.
Element błyskawicy
-Polega na przywołaniu 5 niewielkich błyskawic (Kształcie lekko "Humanidalnym")
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych, defensywnych lub zmylenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 20 od błyskawic na jednego żywiołaka
-Przywołanie kosztuje 185 Ch. +7 na podtrzymanie każdego z osobna
-! ! ! muszą być przywołane wszystkie razem ! ! !

8.
Lighting shield
-Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 2 metrów
-wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika blisko siebie lub jako pułapkę
-Średnie obrażenia 10
-Kosztuje 85 Ch + 10 podtrzymanie +25 na powiększenie kopuły (o pół metra) +5 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 3 Ch.

9.
Dysk Błyskawic
-Wywołuje w ręce przywołującego dysk w całości wykonany z błyskawic w wyładowań elektrycznych
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych (Jako Dysk) lub działań defensywnych (Jako Tarcze)
-Średnie obrażenia podczas ataku 35 + Paraliż (2 tury) na dotkniętej części ciała
-Średnie obrażenia podczas obrony 15 + Paraliż (3 tury) na dotkniętej części ciała
-Dysk zazwyczaj po rzucie wraca do rzucającego
-Kosztuje 35 Ch. + 10 Ch. podtrzymanie

10.
Lighting Field
-Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 1 metra
-wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika, lub jako pułapkę
-Średnie obrażenia 10
-Kosztuje 45 Ch + 7 podtrzymanie +15 na powiększenie kopuły (o pół metra) +3 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 2 Ch.
-Nie musi być wykonane blisko postaci


Wiatr

1.
Cięcie
-Wywołuje wąski powiew powietrza który przecina to co stanie mu na przeszkodzie
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub znalezienia kryjówki przeciwnika
-Minimalne obrażenia 15
-Kosztuje 10 Ch. wywołanie + 2 Ch. za każdy 1 punkt obrażeń
-Trzeba wydać co najmniej 30 Ch.

2.
Powiew
-Wywołuje wiatr wiejący w wybrany kierunek
-Wykorzystuje się do działań defensywnych
-Podstawowa prędkość wiatru jest równa
-Kosztuje 25 Ch. + 3 Ch. na każde 0,3m na sekundę

3.
Tornado
-Wywołuje mały wir powietrzny w wybranym przez nas miejscu
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub do obrony przed bronią podręczną i niektórymi Juts'ami
-Kosztuje 40 Ch. +10 podtrzymanie

4.
"Z Wiatrem !"
-Jutsu to podczas wyrzutu broni podręcznej zwiększa jego prędkość
-wykorzystuje się do zmniejszenia szansy na unik oraz do zwiększenia obrażeń
-Kosztuje 10 Ch. +3 na każdy dodatkowy punkt ataku


*Jest to słabsza wersja Jutsu użytego przez Zabuze lub Demonistego-Rekina z Akatsuki

Jeszcze 10 Jutsu i cała lista skończona
(6 Wiatru i 4 Wody)

Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (2008-05-03 13:01:41)


Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (2012-03-13 25:63:31)

Offline

 

#2 2008-05-03 12:25:37

Szael

Legendarny Sannin

Zarejestrowany: 2008-03-07
Posty: 666
Punktów :   
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 2

Re: Jutsu Klanu Hiden

Zatwierdzam. Jutsu są przemyślane i fajne xD


http://img177.imageshack.us/img177/4381/jk3cb0.png
                          The legend of wind - 6%| wstrzymane
                                 The Troll story- 25% ;]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkartki urodzinowe dla pań ceremonia