Legendarny Sannin
Klan Hiden
(Jap. Zagadka)
Klan Hiden, nie jest to klan specjalizujący się w Tai-Jutsu, Gen-Jutsu czy Nin-Jutsu. Klan Hiden posiada olbrzymi talent do kontrolowania chakry. Nie należą oni do żadnej z wiosek - są oni porozsypywani po całym świecie Ich Kekkei Genkai jak już powiedziałem polega na wyspecjalizowanej kontroli kształtowania i natury chakry dzięki czemu potrafimy wykonywać jutsu bez straty nie potrzebnej Chakry, a do tego członkowie klanu potrafią z minimalizować wymaganą chakre do minimum.
Każdy członek klanu potrafi wyzwalać WSZYSTKIE natury chakry, do tego pozwala mistrzowsko opanować 2 żywioły i na dokładke dochodzi panowanie nad jedną połączoną naturą chakr.
Znane połączenia natur chakry:
Ziemia+Woda=Drewno
Woda+Powietrze=Lód
Ogień+Ziemia=Magma
Ogień+Woda=Para
Błyskawica+Wiatr=Burza
Ziemia+Woda=Błoto
Woda+Ziemia=Olej
Powietrze+Ziemia=Piasek
...
Każdy członek może wytworzyć swój pod-żywioł
Jak wykorzystać umiejętności klanu ?
Wiatr
*Przyśpiesza lecące pociski (5 Chakry 1 pocisk)
*Przyśpiesza lecące Jutsu (Koszt Jutsu :10 na 1 jutsu)
V--Mistrzowskie--V
*Tai-Jutsu Jest dużo szybsze
*Ochładza (może zamrozić lecący wodny pocisk (np. Water Lance)
*Zwiększa szybkość (10 Ch. Aktywowanie 5 Ch. Podtrzymanie)
Ziemia
*Zwiększa siłe Tai-Jutsu
V--Mistrzowskie--V
*Pozwala wkopywać się pod ziemie (25 Ch. na Jedno wkopanie się 10 Ch. na Jedno Wykopanie się)
*Wzmacnia bariery Ziemne (Ściana wykonana za pomocą jutsu)
*Zwiększa wytrzymałość (+15HP)
*Zwiększa Siłe (+1 Sił)
*Pozwala wykonać ochraniacz na dowolną część ciała (35 Ch. Wywołanie 10 Ch. Podtrzymanie Zwiększa Ochrone)
Woda
*Zmniejsza szanse na unik przed ciosami (4 Ch. na 1 cios)
*Zmniejsza szanse na unik przed Jutsu (Koszt Jutsu :10 na Jedno jutsu)
*Zmniejsza szanse na unik przed Broniami miotanymi ( 5 Ch. na Jeden rzut)
V--Mistrzowskie--V
*Pozwala wytworzyć tarczę wody (Szansa na rozbicie lecącego Jutsu)
*Zmniejsza Koszt Chakry (Koszt jutsu - :10)
*Zwiększa żywotność (+10)
*Pozwala Wykonać kamuflaż pozwalający na zakradnięcie się do przeciwnika (35 Ch. Wywołanie 10 Ch. Podtrzymanie)
Ogień
*Zwiększa twoją szanse na unik
V--Mistrzowskie--V
*Pozwala wykonać Ognistą tarczę (Szansa na spalenie pocisku - roztopienie/wyparowanie jutsu)
*Pozwala na danej części ciała nagle zapłonąć nie raniąc użytkownika (25 Ch. wywołanie 3 Ch Podtrzymanie + 20 Od ognia)
*Zwiększa inteligencje (+1 Int)
Błyskawica
*Pozwala wykryć położenie przeciwnika (30 Ch. Na jedno Użycie)
*Przyśpiesza Tai-Jutsu
V--Mistrzowskie--V
*Pozwala naładować elektrycznością daną część ciała (10 Ch. wywołanie 3 Ch. Podtrzymanie 20 Ch. Wykorzystanie + 10 Od błyskawic + Paraliż )
*Zwiększa zręczność (+1 zrę.)
MOŻNA MIEĆ TYLKO 2 MISTRZOWSKIE ŻYWIOŁY
NIE MOŻNA ODEJŚĆ Z KLANU
KLAN NIE JEST JESZCZE DOPRACOWANY - PISZCIE CO ZŁEGO ZNALEŹLIŚCIE - I CO JEST TO POPRAWY
! ! ! ! REKRUTACJA ZAMKNIĘTA ! ! ! !
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość][/b]
Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (2008-05-03 22:23:14)
Offline
Legendarny Sannin
O - sory wpadka xD pomyliłeś mi się z Ranutem ;p
Offline
Dolanczam sie xD skoro szael jest to ja tez
Ziemia i Blyskawica = glina
Ostatnio edytowany przez Hagi-Magi (2008-04-22 18:57:05)
Offline
Legendarny Sannin
Niestety Dyngi jest ostatnim dołączonym członkiem - spóźniłeś sie ;/
Jest napisane "R E K R U T A C J A Z A M K K I Ę T A"
Żywioły:
Ogień
1.
Fire Shield
-Wywołuje ogień który pionowo stoi na nie wielkiej poziomej przestrzeni
-Można użyć do roztopienia zamrożonych rzeczy(Np. miecz, nogę), spalić lecące pociski(np. Drewniane kolce czy Kunaie wykonany za pomocą jutsu drewna) lub roztopienie lecących lodowych jutsu.
-Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości (1 kratka)
2.
Flame Bolt
-Wywołuje pojedynczy pocisk ognia (pojedyńczy Hosenka no jutsu)
-Używanie do działań ofensywnych, Lub roztopienia odległych zamrożonych punktów
-Zadaje średnie obrażenia 28
-kosztuje 37 Ch.
3.
Floating flame blade
-Wywołuje pojedynczy pocisk ognia z shurikenem/kunaiem w środku (pojedynczy Housenka no jutsu)
-Używanie do działań ofensywnych polegających na zamaskowaniu ostrzy znajdujących się w środku
-Wymaga zużycie 1 Kunaia/Shurikena
-Zadaje średnie obrażenia 53 (Po zgaśnięciu ognia średnie obrażenia 25+ Dodatkowe obrażenia od nagrzanej broni)
-kosztuje 45 Ch.
4.
Flame Ball
-Wywołuje skoncentrowaną kule ognia
-Używa się w celach ofensywnych lub w celu rozmrożenia zlodowaciałych obszarów
-Po uderzeniu wybucha raniąc wszystko wokół(1 pole w wszystkie strony)
-Zadaje średnie obrażenia 65
-kosztuje 75 Ch.
5.
Burning Step
-Wywołuje Płomienie na podeszwach stup
-Używa się do roztopienia podłoża, nóg bądź do zapalenia podłoża pod stopami
-Po wejściu w ogień obrażenia ustala MG średnie obrażenia 15
-Kosztuje 10 Ch. Na 1 krok
6.
Język ognia
-Wywołuje płomień w kształcie nieregularnej linii w stronę wskazywaną przez rękę
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Bardzo ciężkie do uniknięcia
-Można kierować końcówka płomienia w dowolną stronę
-Średnie obrażenia 55
-Kosztuje 65 Ch. +10 na każdy metr płomienia (1 kratka)
7.
Technika przywołania - żywiołak ognia
-Wywołuje żywy ogień który ma "Ludzko-kształtne" rysy
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Żywiołak Ognia ma cały czas włączone jutsu "płonących kroków"
-Średnio wytrzymały(245 Hp.), szybki i celny
-Obrażenia bardzo rozbieżne (Średnie 40)
-Kosztuje 235 Ch.
8.
Burning Clone
-Wywołuje Klona identycznego do nas
-Wykorzystywany jak chodząca bomba, jedno razowa tarcza, oraz do innych działań ofensywnych
-Klon podczas śmierci wybucha
-Klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu
-! ! ! Klon wybucha również podczas odwołania ! ! !
-Mało odporny (Da się go zniszczyć łatwiej niż KageBunshina)
-Kosztuje 95 Ch.
9.
Burning Crusade
-Wywołuje Wiele płonących klonów
-Wykorzystywane jako ruchome pole minowe, lub do walki z znacznymi (lecz słabymi) siłami wroga
-Każdy klon wybucha podczas śmierci
-Każdy klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu
-Każdy klon jest mało odporny (słabszy od KageBunshin)
-! ! ! Każdy klon wybucha również podczas odwołania ! ! !
-5 klonów kosztuje 435 Ch. ||| 10 klonow kosztuje 785 Ch.
10.
Hot Air
-Drastycznie zwiększa temperaturę powietrza
-Używane do duszenia osłabionych przeciwników
-Działa jedynie na przeciwnikach osłabionych, lub mających trudności z oddychaniem
-Zadaje 15 obrażeń na ture
-Włączenie kosztuje 35 Ch. każda kolejna tura kosztuje 10 Ch.
Woda
1.
Water Shield
-Wywołuje pionową ścianie stworzoną z wody.
-Może służyć do zniszczenia ognistych jutsu, lub zmylenia przeciwnika
-Może być wykonane w dowolnej odległości od użytkownika
-Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości ściany (1 kratka)+5 na każdą ture
2.
Water Change
-Przemienia użytkownika w co tylko zechce
-Polega na przemianie wyglądu użytkownika, której nie można rozproszyć pieczęcią „Kai”
-Kosztuje 25 Ch. +5 na każdą ture
-Aktywuje na co najmniej 3 tury
3.
Water Ball
-Wywołuje skoncentrowaną szybko okręcającą się sferę wody
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych na średni dystans
-Po dotknięciu czegokolwiek kula się rozpryskuje na wszystkie strony
-Ciężkie do uniknięcia z powodu słabej widoczności kuli i dużej prędkości jej lotu
-Średnie obrażenia 39
-Kosztuje 55 Ch. + 5 na każdy metr
4.
Water Element
-Przywołuje żywiołaka Wody
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych
-Słabo widoczny
-Szybki i Wytrzymały (330 Hp.)
-Obrażenia bardzo rozbieżne
-Kosztuje 285 Ch.
5.
Gejzer
-Wywołuje w danym miejscu gejzer
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych
-! ! ! Bardzo szybkie Jutsu ! ! !
-Średnie obrażenia 85
-Kosztuje 145 Ch.
6.
Water Cage*
-Wywołuje wodną klatke
-Wykorzystuje się do działań defensywnych i ofensywnych polegających na zamknięciu siebie/wroga w małej ciasnej klatce
-Wymagany zbiornik wodny (a przynajmniej ulewny deszcz) w pobliżu
-Można rozproszyć potężnym wybuchem chakry lub jakim kolwiek jutsu ognia
-Wymagana mistrzowskie kształtowanie Chakry i mistrzowska kontrola chakry
-Kosztuje 55 Ch. i 10 Ch. na każdą ture
Ziemia
1.
Stone Shield
-Wyciąga ścianę stworzoną z błota, gliny i innych odłamów skał
- Polega na wyciągnięciu kawałku ziemi z podłoża w celach defensywnych np. zatrzymanie lecących kunai, czy zablokowania lecącego Jutsu Raiton(Błyskawic)
-Ściana musi być blisko twarzy użytkownika, i ściana ma zawsze wielkość 1 kratki
-Kosztuje 35 Ch. +10 na każdą turę
2.
Stone Skin
-Skórę pokrywa kamienna zbroja która chroni użytkownika przed ciosami bronią lub ogniem
-Przez kamienną skórę nie przebije się żaden kunai ani shuriken, także ciężko nagrzać więc obrażenia od ognia są zminimalizowane
-Krępuje ruchy(bardzo)
-Kosztuje 35 Ch. +7 na każdą turę
-Aktywuje na co najmniej 4 Tury
3.
Erath Jump
-jutsu polega na natychmiastowym odepchnięciu obiektu na pewną wysokość
-Możesz odepchnąć sam siebie i wykorzystać jako unik, możesz użyć tego podczas używania Stone Skin dzięki czemu będziesz mógł się szybciej poruszać, a także możesz wypchnąć przeciwnika w nakierowaną przez siebie stronę
-Kosztuje 25Ch. +10 Na każdy metr wyrzucenia
4.
Stone Throw
-Jutsu polega na wyciągnięciu skały z ziemi i wyrzuceniu jej w stronę przeciwnika
-Używane do działań ofensywnych, zmylenia lub ogłuszenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 35 + ogłuszenie na 1 ture
-Koszt 50 Ch.
5.
Tąpnięcie
-Jutsu polega na czymś podobnym do "Uderzenia Tsunade" lacz zamiast skupienia zwykłej chakry trzeba skupić chakre Ziemi
-Używanie do działań ofensywnych, wypłoszenia, lub z rzucenia przeciwnika z wysokości
-Średnie obrażenia 60
-koszt 85 Ch.
6.
Zawalenie
-jutsu polega na zawaleniu ziemu w wybranym miejscu
-używane do działa ofensywnych, zaskoczenia bądź ogłuszenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 30 + 2 ogłuszenie na 2 tury
-Kosztuje 55 Ch.
7.
Stone Golem
-jutsu polega na uformowaniu z skał istotę o kształtach "Humanidalnych"
-jutsu używane do pomocy w walce, jako tarcza, zmyłka bądź klon
-Bardzo powolne, lecz strasznie silne i wytrzymałe (385 Hp.)
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 100)
-Kosztuje 195 Ch.
9.
Stone Clone
-jutsu polega na uformowaniu z skał swojego klona
-jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowej tarczy, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności
-Klony są średnio mobilne (czyt. Wolne), są trochę silniejsze od właściciela, oraz są dużo wytrzymalsze od KageBunshin'a
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40)
-kosztuje 135 Ch.
10.
Skalny legion
-jutsu polega na wywołaniu wielu kamiennych klonów w jednym momencie
-jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowych tarcz, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności
-obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40)
-5 klonów kosztuje 600 Ch. ||| 10 klonów kosztuje 1110 Ch.
Błyskawica
1.
Blink
-Technika polega na natychmiastowym przeniesieniu się z jednego punktu do drugiego
-Wykorzystywanie do uników
-Długie wykonywanie
-Maksymalna odległości błysku może wynosić 3 metry
-trzeba widzieć miejsce do którego się przenosi
-Kosztuje 10Ch. + 5 na każdy metr
2.
Piorun kulisty
-Polega na skoncentrowaniu chakry w jednej ręce i ciśnięciu kuli w strone przeciwnika
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Maksymalna odległość jest równa 10 mentrom
-Średnie obrażenia 40 + 2 tury paraliżu
-Kosztuje 50 Ch. + 7 na każdy metr
3.
Błyskawica
-Jutsu polega na wykonaniu znaku "Niedźwiedź" i skoncentrowaniu w obu rękach olbrzymie ilości Chakry
-Wykorzystywane jako cios osłabiający
-Maksymalna odległość jest równa 20 metrom
-Minimalna odległość jest równa 3 metrom
-Pocisk leci po prostej lini
-Średnie obrażenia 115 + 2 tury paraliżu
-Kosztuje 155 Ch. + 5 na każdy metr
4.
Elektryzowanie
-jutsu polega na naelektryzowaniu broni miotanej (Kunai, Shuriken lub np. Kula Wody)
-Wykorzystywane do działań ofensywnych
-Średnie obrażenia (Obrażenia od trafienia + elektryczność 10 Hp) + paraliż na trafionej części ciała(1 Tura)
-Kosztuje 10 Ch. na jedną rzuconą broń (/użyte jutsu)
5.
Thunder Atack
-Jutsu polega na kontrolowaniu chakry "Raiton" na danej części ciała
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych i defensywnych
-Średnie obrażenia (Obrażenia Tai-Jutsu + elektryczne 10) + Paraliż(2 tury) na dotkniętej części ciała
-Kosztuje 35 Ch. + 5 na każdą ture
6.
-Jutsu polega na wywołaniu dużej ilości Chakry w dłoni i uderzeniu nią w przeciwnika
-Wykorzystuje się jako kończące uderzenie, oraz do innych działań ofensywnych
-Średnie obrażęnia 85 + paraliż na 1 ture
-Kosztuje 135 Ch. + 7 podtrzymanie na każdą ture
7.
Element błyskawicy
-Polega na przywołaniu 5 niewielkich błyskawic (Kształcie lekko "Humanidalnym")
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych, defensywnych lub zmylenia przeciwnika
-Średnie obrażenia 20 od błyskawic na jednego żywiołaka
-Przywołanie kosztuje 185 Ch. +7 na podtrzymanie każdego z osobna
-! ! ! muszą być przywołane wszystkie razem ! ! !
8.
Lighting shield
-Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 2 metrów
-wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika blisko siebie lub jako pułapkę
-Średnie obrażenia 10
-Kosztuje 85 Ch + 10 podtrzymanie +25 na powiększenie kopuły (o pół metra) +5 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 3 Ch.
9.
Dysk Błyskawic
-Wywołuje w ręce przywołującego dysk w całości wykonany z błyskawic w wyładowań elektrycznych
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych (Jako Dysk) lub działań defensywnych (Jako Tarcze)
-Średnie obrażenia podczas ataku 35 + Paraliż (2 tury) na dotkniętej części ciała
-Średnie obrażenia podczas obrony 15 + Paraliż (3 tury) na dotkniętej części ciała
-Dysk zazwyczaj po rzucie wraca do rzucającego
-Kosztuje 35 Ch. + 10 Ch. podtrzymanie
10.
Lighting Field
-Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 1 metra
-wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika, lub jako pułapkę
-Średnie obrażenia 10
-Kosztuje 45 Ch + 7 podtrzymanie +15 na powiększenie kopuły (o pół metra) +3 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 2 Ch.
-Nie musi być wykonane blisko postaci
Wiatr
1.
Cięcie
-Wywołuje wąski powiew powietrza który przecina to co stanie mu na przeszkodzie
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub znalezienia kryjówki przeciwnika
-Minimalne obrażenia 15
-Kosztuje 10 Ch. wywołanie + 2 Ch. za każdy 1 punkt obrażeń
-Trzeba wydać co najmniej 30 Ch.
2.
Powiew
-Wywołuje wiatr wiejący w wybrany kierunek
-Wykorzystuje się do działań defensywnych
-Podstawowa prędkość wiatru jest równa
-Kosztuje 25 Ch. + 3 Ch. na każde 0,3m na sekundę
3.
Tornado
-Wywołuje mały wir powietrzny w wybranym przez nas miejscu
-Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub do obrony przed bronią podręczną i niektórymi Juts'ami
-Kosztuje 40 Ch. +10 podtrzymanie
4.
"Z Wiatrem !"
-Jutsu to podczas wyrzutu broni podręcznej zwiększa jego prędkość
-wykorzystuje się do zmniejszenia szansy na unik oraz do zwiększenia obrażeń
-Kosztuje 10 Ch. +3 na każdy dodatkowy punkt ataku
Offline
Są jeszcze 2 dodatkowe jutsu
1. Fyuuton, Whirlwind no jutsu!
Jutsu to polega na wytworzeniu w dłoni tornado.
Obrażenia: od 150 do 250
Chakra: 180-300
dodatkowe: - 60 hp do użytkownika i wywołuje wielki ból w ręce którą się to używa. Niesamowita szybkość(prawie niemożliwa do zblokowania i uniku).
2. Elemental Whirlwind no jutsu!
Polega to na wytworzeniu w dłoni burzy.
Obrażenia: 300
Chakra: 350
dodatkowe: obrażenia do użytkownika: 65; Nie można zblokować, jest to tak szybkie jutsu, że nawet użytkownik nie widzi nic(chyba, że ma sharingana)
Jutsu 1 mogą używać wszyscy członkowie klanu posiadający specjalizacje "Wiatr"
Jutsu 2 mogą używać wszyscy członkowie klanu posiadający sub-element "Burza"
Offline
Legendarny Sannin
Te to są "Jutsu" Tai Jutsu zrobie po 5 do każdego żywiołu, Tylko ciężko będzie Mi wymyślić coś pożytecznego z GenJutsu
Tai Jutsu
Wiatr
1.
Tornado
-Atakuje postaci wokół postaci (zasięg ataku = Zręczność*30/max 360 stopni)
-Używane do działań Defensywnych i obronnych
-Średnie Obrażenia Siła*20+20
Przykład
Posiadasz 5 Zręczności i 3 Siły kąt uderzenia wynosi (5*30=150) 5 kratek wokół postaci oraz siła uderzenia wynosi (3*20+20) 80 obrażeń
2.
Fast mach
-Wykonuje 5 szybkich ciosów w maksymalnej odległości 6 metrów
-Używanie do działań ofensywnych
-Średnie Obrażenia:
1 cios (Siła+zręczność)*15
2 cios (Siła+zręczność)*12
3 cios (Siła+zręczność)*9
4 cios (Siła+zręczność)*6
5 cios (Siła+zręczność)*3
-Cios może być przerwany
3.
Blade
-Postać wykonuje uderzenia z powietrza. Uderzenie jest tak szybkie że ma się wrażenie że uderzająca stopa jest jak ostrze
-Używa się do działań ofensywnych
-Średnie obrażenia Zręczność*30 Siła*15
4.
Gradobicie
-Wywołuje wiele uderzeń(maks. 15) w wybranego przeciwnika
-Używa się jako kończące uderzenie lub do zwykłego ataku
-Ilość ataków = zręczność*1
-Średnie obrażenia:
1 atak siła*15
2 atak siła*14
3 atak siła*13
4 atak siła*12
5 atak siła*11
6 atak siła*10
7 atak siła*9
8 atak siła*8
9 atak siła*7
10 atak siła*6
11atak siła*5
12 atak siła*4
13 atak siła*3
14 atak siła*2
15 atak siła*1
- Jutsu Cholernie męczy - po użyciu Tego ciosu nie można CAŁKOWICIE NIC(Jedynie co można to uciekać) robić przez 3 tury
5.
Styl Tańczącego liścia
-Styl uaktywnia się całą turę
-Styl daje +2 do zręczności,+2 Do siły +3 do uników, +3do obrony
-Styl Działa 3 Tury
Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (2008-05-10 11:45:46)
Offline