>> PRAWIE WSZYSTKIE WYSTAWIONE TUTAJ JUTSU SĄ DO POPRAWY << >>DO KAŻDEGO ŻYWIOŁU BĘDZIE ODPOWIADAĆ 10 JUTSU SPECJALNYCH<<
>>Made in Chaina town<<
Jutsu Zagadki (Hiden)
Żywioły:
Ogień
1. Fire Shield -Wywołuje ogień który pionowo stoi na nie wielkiej poziomej przestrzeni -Można użyć do roztopienia zamrożonych rzeczy(Np. miecz, nogę), spalić lecące pociski(np. Drewniane kolce czy Kunaie wykonany za pomocą jutsu drewna) lub roztopienie lecących lodowych jutsu. -Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości (1 kratka)
2. Flame Bolt -Wywołuje pojedynczy pocisk ognia (pojedyńczy Hosenka no jutsu) -Używanie do działań ofensywnych, Lub roztopienia odległych zamrożonych punktów -Zadaje średnie obrażenia 28 -kosztuje 37 Ch.
3. Floating flame blade -Wywołuje pojedynczy pocisk ognia z shurikenem/kunaiem w środku (pojedynczy Housenka no jutsu) -Używanie do działań ofensywnych polegających na zamaskowaniu ostrzy znajdujących się w środku -Wymaga zużycie 1 Kunaia/Shurikena -Zadaje średnie obrażenia 53 (Po zgaśnięciu ognia średnie obrażenia 25+ Dodatkowe obrażenia od nagrzanej broni) -kosztuje 45 Ch.
4. Flame Ball -Wywołuje skoncentrowaną kule ognia -Używa się w celach ofensywnych lub w celu rozmrożenia zlodowaciałych obszarów -Po uderzeniu wybucha raniąc wszystko wokół(1 pole w wszystkie strony) -Zadaje średnie obrażenia 65 -kosztuje 75 Ch.
5. Burning Step -Wywołuje Płomienie na podeszwach stup -Używa się do roztopienia podłoża, nóg bądź do zapalenia podłoża pod stopami -Po wejściu w ogień obrażenia ustala MG średnie obrażenia 15 -Kosztuje 10 Ch. Na 1 krok
6. Język ognia -Wywołuje płomień w kształcie nieregularnej linii w stronę wskazywaną przez rękę -Wykorzystywane do działań ofensywnych -Bardzo ciężkie do uniknięcia -Można kierować końcówka płomienia w dowolną stronę -Średnie obrażenia 55 -Kosztuje 65 Ch. +10 na każdy metr płomienia (1 kratka)
7. Technika przywołania - żywiołak ognia -Wywołuje żywy ogień który ma "Ludzko-kształtne" rysy -Wykorzystywane do działań ofensywnych -Żywiołak Ognia ma cały czas włączone jutsu "płonących kroków" -Średnio wytrzymały(245 Hp.), szybki i celny -Obrażenia bardzo rozbieżne (Średnie 40) -Kosztuje 235 Ch.
8. Burning Clone -Wywołuje Klona identycznego do nas -Wykorzystywany jak chodząca bomba, jedno razowa tarcza, oraz do innych działań ofensywnych -Klon podczas śmierci wybucha -Klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu -! ! ! Klon wybucha również podczas odwołania ! ! ! -Mało odporny (Da się go zniszczyć łatwiej niż KageBunshina) -Kosztuje 95 Ch.
9. Burning Crusade -Wywołuje Wiele płonących klonów -Wykorzystywane jako ruchome pole minowe, lub do walki z znacznymi (lecz słabymi) siłami wroga -Każdy klon wybucha podczas śmierci -Każdy klon wybucha podczas dowolnego ataku Tai-Jutsu -Każdy klon jest mało odporny (słabszy od KageBunshin) -! ! ! Każdy klon wybucha również podczas odwołania ! ! ! -5 klonów kosztuje 435 Ch. ||| 10 klonow kosztuje 785 Ch.
10. Hot Air -Drastycznie zwiększa temperaturę powietrza -Używane do duszenia osłabionych przeciwników -Działa jedynie na przeciwnikach osłabionych, lub mających trudności z oddychaniem -Zadaje 15 obrażeń na ture -Włączenie kosztuje 35 Ch. każda kolejna tura kosztuje 10 Ch.
Woda
1. Water Shield -Wywołuje pionową ścianie stworzoną z wody. -Może służyć do zniszczenia ognistych jutsu, lub zmylenia przeciwnika -Może być wykonane w dowolnej odległości od użytkownika -Kosztuje 45 Chakry + 10 na każdy metr szerokości ściany (1 kratka)+5 na każdą ture
2. Water Change -Przemienia użytkownika w co tylko zechce -Polega na przemianie wyglądu użytkownika, której nie można rozproszyć pieczęcią „Kai” -Kosztuje 25 Ch. +5 na każdą ture -Aktywuje na co najmniej 3 tury
3. Water Ball -Wywołuje skoncentrowaną szybko okręcającą się sferę wody -Wykorzystuje się do działań ofensywnych na średni dystans -Po dotknięciu czegokolwiek kula się rozpryskuje na wszystkie strony -Ciężkie do uniknięcia z powodu słabej widoczności kuli i dużej prędkości jej lotu -Średnie obrażenia 39 -Kosztuje 55 Ch. + 5 na każdy metr
4. Water Element -Przywołuje żywiołaka Wody -Wykorzystuje się do działań ofensywnych -Słabo widoczny -Szybki i Wytrzymały (330 Hp.) -Obrażenia bardzo rozbieżne -Kosztuje 285 Ch.
5. Gejzer -Wywołuje w danym miejscu gejzer -Wykorzystuje się do działań ofensywnych -! ! ! Bardzo szybkie Jutsu ! ! ! -Średnie obrażenia 85 -Kosztuje 145 Ch.
6. Water Cage* -Wywołuje wodną klatke -Wykorzystuje się do działań defensywnych i ofensywnych polegających na zamknięciu siebie/wroga w małej ciasnej klatce -Wymagany zbiornik wodny (a przynajmniej ulewny deszcz) w pobliżu -Można rozproszyć potężnym wybuchem chakry lub jakim kolwiek jutsu ognia -Wymagana mistrzowskie kształtowanie Chakry i mistrzowska kontrola chakry -Kosztuje 55 Ch. i 10 Ch. na każdą ture
Ziemia
1. Stone Shield -Wyciąga ścianę stworzoną z błota, gliny i innych odłamów skał - Polega na wyciągnięciu kawałku ziemi z podłoża w celach defensywnych np. zatrzymanie lecących kunai, czy zablokowania lecącego Jutsu Raiton(Błyskawic) -Ściana musi być blisko twarzy użytkownika, i ściana ma zawsze wielkość 1 kratki -Kosztuje 35 Ch. +10 na każdą turę
2. Stone Skin -Skórę pokrywa kamienna zbroja która chroni użytkownika przed ciosami bronią lub ogniem -Przez kamienną skórę nie przebije się żaden kunai ani shuriken, także ciężko nagrzać więc obrażenia od ognia są zminimalizowane -Krępuje ruchy(bardzo) -Kosztuje 35 Ch. +7 na każdą turę -Aktywuje na co najmniej 4 Tury
3. Erath Jump -jutsu polega na natychmiastowym odepchnięciu obiektu na pewną wysokość -Możesz odepchnąć sam siebie i wykorzystać jako unik, możesz użyć tego podczas używania Stone Skin dzięki czemu będziesz mógł się szybciej poruszać, a także możesz wypchnąć przeciwnika w nakierowaną przez siebie stronę -Kosztuje 25Ch. +10 Na każdy metr wyrzucenia
4. Stone Throw -Jutsu polega na wyciągnięciu skały z ziemi i wyrzuceniu jej w stronę przeciwnika -Używane do działań ofensywnych, zmylenia lub ogłuszenia przeciwnika -Średnie obrażenia 35 + ogłuszenie na 1 ture -Koszt 50 Ch.
5. Tąpnięcie -Jutsu polega na czymś podobnym do "Uderzenia Tsunade" lacz zamiast skupienia zwykłej chakry trzeba skupić chakre Ziemi -Używanie do działań ofensywnych, wypłoszenia, lub z rzucenia przeciwnika z wysokości -Średnie obrażenia 60 -koszt 85 Ch.
6. Zawalenie -jutsu polega na zawaleniu ziemu w wybranym miejscu -używane do działa ofensywnych, zaskoczenia bądź ogłuszenia przeciwnika -Średnie obrażenia 30 + 2 ogłuszenie na 2 tury -Kosztuje 55 Ch.
7. Stone Golem -jutsu polega na uformowaniu z skał istotę o kształtach "Humanidalnych" -jutsu używane do pomocy w walce, jako tarcza, zmyłka bądź klon -Bardzo powolne, lecz strasznie silne i wytrzymałe (385 Hp.) -obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 100) -Kosztuje 195 Ch.
9. Stone Clone -jutsu polega na uformowaniu z skał swojego klona -jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowej tarczy, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności -Klony są średnio mobilne (czyt. Wolne), są trochę silniejsze od właściciela, oraz są dużo wytrzymalsze od KageBunshin'a -obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40) -kosztuje 135 Ch.
10. Skalny legion -jutsu polega na wywołaniu wielu kamiennych klonów w jednym momencie -jutsu wykonywane dla zmylenia przeciwnika, wykonania jedno-razowych tarcz, atakowania przeciwnika lub innych manualnych czynności -obrażenia bardzo rozbieżne (średnie 40) -5 klonów kosztuje 600 Ch. ||| 10 klonów kosztuje 1110 Ch.
Błyskawica
1. Blink -Technika polega na natychmiastowym przeniesieniu się z jednego punktu do drugiego -Wykorzystywanie do uników -Długie wykonywanie -Maksymalna odległości błysku może wynosić 3 metry -trzeba widzieć miejsce do którego się przenosi -Kosztuje 10Ch. + 5 na każdy metr
2. Piorun kulisty -Polega na skoncentrowaniu chakry w jednej ręce i ciśnięciu kuli w strone przeciwnika -Wykorzystywane do działań ofensywnych -Maksymalna odległość jest równa 10 mentrom -Średnie obrażenia 40 + 2 tury paraliżu -Kosztuje 50 Ch. + 7 na każdy metr
3. Błyskawica -Jutsu polega na wykonaniu znaku "Niedźwiedź" i skoncentrowaniu w obu rękach olbrzymie ilości Chakry -Wykorzystywane jako cios osłabiający -Maksymalna odległość jest równa 20 metrom -Minimalna odległość jest równa 3 metrom -Pocisk leci po prostej lini -Średnie obrażenia 115 + 2 tury paraliżu -Kosztuje 155 Ch. + 5 na każdy metr
4. Elektryzowanie -jutsu polega na naelektryzowaniu broni miotanej (Kunai, Shuriken lub np. Kula Wody) -Wykorzystywane do działań ofensywnych -Średnie obrażenia (Obrażenia od trafienia + elektryczność 10 Hp) + paraliż na trafionej części ciała(1 Tura) -Kosztuje 10 Ch. na jedną rzuconą broń (/użyte jutsu)
5. Thunder Atack -Jutsu polega na kontrolowaniu chakry "Raiton" na danej części ciała -Wykorzystuje się do działań ofensywnych i defensywnych -Średnie obrażenia (Obrażenia Tai-Jutsu + elektryczne 10) + Paraliż(2 tury) na dotkniętej części ciała -Kosztuje 35 Ch. + 5 na każdą ture
6. -Jutsu polega na wywołaniu dużej ilości Chakry w dłoni i uderzeniu nią w przeciwnika -Wykorzystuje się jako kończące uderzenie, oraz do innych działań ofensywnych -Średnie obrażęnia 85 + paraliż na 1 ture -Kosztuje 135 Ch. + 7 podtrzymanie na każdą ture
7. Element błyskawicy -Polega na przywołaniu 5 niewielkich błyskawic (Kształcie lekko "Humanidalnym") -Wykorzystuje się do działań ofensywnych, defensywnych lub zmylenia przeciwnika -Średnie obrażenia 20 od błyskawic na jednego żywiołaka -Przywołanie kosztuje 185 Ch. +7 na podtrzymanie każdego z osobna -! ! ! muszą być przywołane wszystkie razem ! ! !
8. Lighting shield -Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 2 metrów -wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika blisko siebie lub jako pułapkę -Średnie obrażenia 10 -Kosztuje 85 Ch + 10 podtrzymanie +25 na powiększenie kopuły (o pół metra) +5 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 3 Ch.
9. Dysk Błyskawic -Wywołuje w ręce przywołującego dysk w całości wykonany z błyskawic w wyładowań elektrycznych -Wykorzystuje się do działań ofensywnych (Jako Dysk) lub działań defensywnych (Jako Tarcze) -Średnie obrażenia podczas ataku 35 + Paraliż (2 tury) na dotkniętej części ciała -Średnie obrażenia podczas obrony 15 + Paraliż (3 tury) na dotkniętej części ciała -Dysk zazwyczaj po rzucie wraca do rzucającego -Kosztuje 35 Ch. + 10 Ch. podtrzymanie
10. Lighting Field -Jutsu polega na wywołaniu kopuły wykonanej z piorunów o promieniu 1 metra -wykorzystuje się do działań defensywnych, przytrzymania przeciwnika, lub jako pułapkę -Średnie obrażenia 10 -Kosztuje 45 Ch + 7 podtrzymanie +15 na powiększenie kopuły (o pół metra) +3 Ch. za pomniejszenie kopuły( o pół metra) +1 Obrażenia za każde dodatkowe 2 Ch. -Nie musi być wykonane blisko postaci
Wiatr
1. Cięcie -Wywołuje wąski powiew powietrza który przecina to co stanie mu na przeszkodzie -Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub znalezienia kryjówki przeciwnika -Minimalne obrażenia 15 -Kosztuje 10 Ch. wywołanie + 2 Ch. za każdy 1 punkt obrażeń -Trzeba wydać co najmniej 30 Ch.
2. Powiew -Wywołuje wiatr wiejący w wybrany kierunek -Wykorzystuje się do działań defensywnych -Podstawowa prędkość wiatru jest równa -Kosztuje 25 Ch. + 3 Ch. na każde 0,3m na sekundę
3. Tornado -Wywołuje mały wir powietrzny w wybranym przez nas miejscu -Wykorzystuje się do działań ofensywnych lub do obrony przed bronią podręczną i niektórymi Juts'ami -Kosztuje 40 Ch. +10 podtrzymanie
4. "Z Wiatrem !" -Jutsu to podczas wyrzutu broni podręcznej zwiększa jego prędkość -wykorzystuje się do zmniejszenia szansy na unik oraz do zwiększenia obrażeń -Kosztuje 10 Ch. +3 na każdy dodatkowy punkt ataku
*Jest to słabsza wersja Jutsu użytego przez Zabuze lub Demonistego-Rekina z Akatsuki
Jeszcze 10 Jutsu i cała lista skończona (6 Wiatru i 4 Wody)
|